، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

آراد

مرواریدی به نام دندان

1393/8/23 2:55
نویسنده : صدیقه
264 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خاله فاطمه پیام داد که دندون آنیسا در اومده جشنو تازه علت دو روز بی قراری و نا آرومی آنیسا رو متوجه شدند. عززززیزم. دیشب با خاله صحبت کردم و دندون مبارکی گفتم. قرار بود صبح امروز، خاله و مامان راضیه برای آنیسا آش دندونی بپزند. ساعت حدود 4 بعد از ظهر بود که داشتی شیر می خوردی که داد زدم: "پژماااااان. آراد دندون در آورده." تعجب باورم نمیشد، اصلا انتظارش رو نداشتم. آخه هیچ علائمی نداشتی.

یه مروارید کوچولو توی یه دهن کوچولو مثل دهن آراد،بغل کلی هم زیباست. پایین سمت راست نشسته و ما رو کلی هیجان زده کرده این تاج زیبا. زیباهستیِ ما خیلی خوشحالیم از بودنت، از اینکه هر روز یه چی جدید کشف می کنیم از شکوه خلقتت عزیزم.

تاج دندونت توی این عکس یه کوچولو مشخص شده نازنینم.محبت

تاریخ عکس 25.11.2014

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان نازنین زهرا
2 آذر 93 7:17
سلام مبارک باشه.
صدیقه
پاسخ
سلام، ممنونم، محبت دارید.
مامان عاطفه
2 آذر 93 11:23
هفت ماهگیت مبارک گل پسر......ورودتو به جمع کباب خوراااا تبریک میگم من با اجازه لینکتون کنم.
صدیقه
پاسخ
ممنونم، لطف دارید.خواهش می کنم.
مریم
2 آذر 93 23:49
مبارکتون باشه!!! یادش بخیر خیلی سعی کردم از اولین دندون آوا عکس بگیرم. نشد که نشد. اجازه نمی داد... آخر سر به یه عکس تیره و تار از اولین دندونش قانع شدم. آوا 10/5 ماهگی دندون درآورد.
صدیقه
پاسخ
ممنونم خاله مریم جان. جانم به آوا. من عکس اولین دندون آراد رو سریع پیوست می کنم.
مریم
30 آذر 93 20:36
چه بزرگ شده عزززززززززززززززززززیزم. هزار ماشاءالله
صدیقه
پاسخ
ممنونم مریم مهربان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آراد می باشد